Garantie
Heeft u een vraag over de garantie van een bij ons gekocht product? Op deze pagina vindt u onze garantievoorwaarden of neem contact op met onze klantenservice.
Garantievoorwaarden kookwinkel Oldenhof
Garantievoorwaarden kookwinkel Oldenhof
Voor garantie gelden in beginsel al wettelijke regels, eventuele door ons extra aangeboden garanties doen daar niets aan af. Wij zijn als verkoper verantwoordelijk voor het leveren van een goed product. Een product moet doen wat er van verwacht wordt. Is dit niet het geval, dan zorgen wij voor herstel of vervanging en zelfs voor het restitueren van het aankoopbedrag als er geen oplossing meer is. Voldoet het product niet aan uw verwachtingen, bijvoorbeeld het is verkeerd geleverd of mogelijk defect, wendt u zich dan zo snel mogelijk, liefst binnen 2 maanden na constatering, tot ons via de klantenservice. Wij vragen een bewijs van aankoop, uw bestelnummer is hiervoor voldoende, of bijvoorbeeld een afschrift van uw bankrekening waarop de transactie te herkennen is. Is uw klacht gegrond dan gaan wij kosteloos over tot herstel of levering van een vervangend product naar ons inzicht. Wanneer het een fout van u betreft, u heeft het product bijvoorbeeld verkeerd gebruikt of een verkeerde variant besteld, dan kunnen wij eventueel een vergoeding vragen. Neemt u in voorkomende gevallen alstublieft eerst contact op met de klantenservice, zij kunnen u eventueel ook helpen bij vragen over het correcte gebruik van uw product en met de procedure van het gratis retourzenden. De producten die wij verkopen zijn bedoeld voor thuisgebruik. Wanneer u een product gebruikt in de horeca of professionele keuken, kan de garantie afwijken.
Als familiebedrijf hebben wij service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan.